در مدارس ژاپن چُرتکه» و مدارس ایران تَبلت»!/ آیا ژاپن از مواهب تکنولوژی محروم است؟/ از رواج تجمل گرایی» در مدارس تا عدم پرورش توانمندی های ذهنی در نسل جوان»؛ همه رهاورد یک طرح غیرعلمی در آموزش و پرورش
در کشور ما، طرحی غیر علمی با آثار سو فرهنگی و اجتماعی در مدارس بدون تعریف جامعه هدف این طرح با سطح بندی سنی مشخص و همچنین عدم تعریف استاندارد، توانمندی و بازه قیمتی آی پد ها و تبلت ها آغاز شده است
حافظ نیوز/ هادی صفایی - سرویس فرهنگی - پرورش استعدادها، شکوفایی خلاقیت و ایجاد توانمندی های ذهنی در نسل جوان یکی از مهمترین اهداف نظام های آموزشی در کشورهای مختلف دنیاست. در این میان، در کشوری مثل ژاپن علیرغم بهره مندی کامل از مواهب تکنولوژی و به مراتب بیشتر از کشوری چون ایران، همچنان در مدارس این کشور آموزشها و انجام محاسبات ریاضی به صورت دستی و یا با استفاده از وسایلی همچون چرتکه» به جای استفاده از ماشین حساب و یا تبلت انجام می شود و هدف از این رویکرد نیز ایجاد توانمندی های ذهنی در نسل جوان و شکوفایی هرچه بیشتر خلاقیت در کودکان است.
مدارس ,ژاپن ,توانمندی ,های ,نسل ,ذهنی ,در مدارس ,توانمندی های ,ذهنی در ,های ذهنی ,در نسل ,مدارس ایران تَبلت»
درباره این سایت